Ako vybrať a zladiť nábytok do kancelárie?

Magazín Admin
25 augusta, 2019

Pre mnohých je kancelária miestom, kde trávia prevažnú väčšinu svojho času počas dňa. Preto cítiť sa dobre v kancelárií je výhodou. Môže sa stať, že zamestnanec vie potom podať lepšie a efektívnejšie výkony ako keď je v prostredí, kde sa necíti dobre. Nábytok do kancelárie prevažne vyberajú nadriadení, ale našťastie , má mnoho z nich dobre estetické cítenie a nábytok je pekný a vkusný. Čo teda taký nábytok do kancelárie má obsahovať?

Nábytok do kancelárie pre zamestnanca

Nábytok do kancelárie s dobrým vkusom
Dizajn nábytku do kancelárie

Kancelária zamestnanca je väčšinou menšia, niekedy sú v jednej kancelárií aj viacerí zamestnanci. Čo sa týka nábytku do kancelárie, určite by každý mal mať pracovný stôl, vlastnú tlačiareň, stoličku a skrinku, kde si vie odložiť dôležité veci. Umiestnene nábytku je v závislosti od veľkosti miestnosti, ale aj od potrieb zamestnancov. Veľmi výhodou je poloha pracovného stola tak, aby zamestnanec sedel chrbtom k oknu. V tom prípade má dostatok svetla a môže spokojne pracovať. 

Nábytok do kancelárie riaditeľa

Je logické , že nábytok v kancelárií zamestnanca bude iný ako nábytok do kancelárie pre riaditeľa či top manažéra. Má to hneď niekoľko logických argumentov. Prvým je, že riaditeľ alebo obchodný zástupca sa často stretáva s klientmi, riaditeľ prijíma množstvo dôležitých návštev, preto aj nábytok v kancelárií musí byť dostatočne reprezentatívny. Zvyčajne sa v takýchto kanceláriách nachádza jeden pracovný stôl, kde riaditeľ alebo manažér pracuje. Pri tom má nejaký príručný stolík, kde má položenú tlačiareň, či iné dokumenty. Dominantou nábytku do kancelárie pre riaditeľa by mal stôl, kde prijíma návštevy. Zvyčajne to býva masívny okrúhly stôl, kde teda rokujú s klientmi alebo kde riaditeľ vedie rôzne dôležité porady. Taktiež by v takejto kancelárií nemala chýbať komoda alebo iná uzamykateľná skrinka, kde sú odložené jeho pracovné, ale aj osobné veci. Ďalší nábytok do kancelárie je už variabilný a závisí od potrieb riaditeľa a od jeho požiadaviek. Obyčajne máva riaditeľ vždy najväčšiu kanceláriu, preto aj nábytok do kancelárie je mohutný a výrazný. Mal by aj farebne korešpondovať spolu. Vhodne treba nábytok doladiť aj k stenám či podlahe.

Viac o nábytku do kancelárie nájdete na https://worklife.sk/.

Comments are closed !